MacMusic.org  |  PcMusic.org  |  440Software  |  440Forums.com  |  440Tv  |  Zicos.com  |  AudioLexic.org
Loading... visitors connected
> Audacity à l'agonie..., news
_News_
post Fri 4 Jan 2008, 12:31
Post #1





Visitors







Commentaires sur:



Audacity à l'agonie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 3)
musnoz
post Fri 4 Jan 2008, 12:31
Post #2


Maniac Member
******

Group: Members
Posts: 600
Joined: 09-Apr 02
From: Paris - FR
Member No.: 4,199




Merdum

C'est un des logiciels " recommandés " pour les modules informatiques sur l'audio en collège — et que je vais utiliser pour valider l'item des mes élèves…

C'est un logiciel très important, il faut donc faire passer l'information le plus possible et je proposerais même que chaque semaine, il y ait une dépêche aide-mémoire.

This post has been edited by musnoz: Fri 4 Jan 2008, 12:34


--------------------
Macmusic award du quadruple post
Maîtrise de la prise du double post inversé
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fr4nck
post Sat 5 Jan 2008, 07:29
Post #3


Newbie


Group: Members
Posts: 20
Joined: 14-Sep 07
From: GT
Member No.: 94,840




QUOTE (musnoz @ ven 4 jan 2008, 12:31) *
Merdum

C'est un des logiciels " recommandés " pour les modules informatiques sur l'audio en collège — et que je vais utiliser pour valider l'item des mes élèves…

C'est un logiciel très important, il faut donc faire passer l'information le plus possible et je proposerais même que chaque semaine, il y ait une dépêche aide-mémoire.


Salut


Il semblerait que ce ne soit qu'une question de temps.... en lisant le lien vers le forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cruising
post Fri 9 May 2008, 09:29
Post #4


Maniac Member
******

Group: Members
Posts: 703
Joined: 20-Oct 05
From: Sèvres - FR
Member No.: 71,483




Bonne nouvelle pour les utilisateurs d'Audacity :

Citation
The Audacity Team is pleased to announce the release of Audacity 1.3.5 (beta) for Windows, Mac and Linux/Unix. Changes include improvements and new features for recording, import/export and the user interface. Because it is a work in progress and does not yet come with complete documentation or translations into foreign languages, it is recommended for more advanced users. For all users, Audacity 1.2.6 is a stable release, complete and fully documented. You can have Audacity 1.2.6 and 1.3.5 installed on the same machine.



versions 1.26 et 1.35 disponibles ICI
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 

Lo-Fi Version - Mon 3 Jun 2024, 08:33
- © 440 Forums 2011